Senarai Peserta Segmen Kenalan Ramadhan By Cik Ummi






Bismillah , Assalamualaikum , Hai semua ! =)








Alhamdulillah. Akhirnya, Ramadhan al-Mubarak yang dinantikan telah muncul jua. *Ahlan wasahlan ya Ramadhan (selamat datang ya Ramadhan). Tak lupa jugak, alhamdulillah, final exam untuk Tahun 1 dah selamat lepas. Lulus tak lulus tu tolak ke tepi dulu. Asalkan aku dah berusaha, apapun keputusan, aku terima dengan hati yang terbuka. Sobsss sobsss..







Okaylah.
Aku nak perkenalkan semua peserta yang telah join segmen aku ni. Dorang sangat sporting and *uhibbukum (saya sayang awak semua) ya bloggers ! 








1. Maru Maru 
2. Yumida Huda 
3. Shawal 
4. Sizziey Darliana
5. Megat Fareto Asnami
6. Zeera Rahman
7. Maisarah Aisya
8. Lienliendot
9. Aizamia 
10. Ejulz
11. Adhie Sunan
12. Cik Fie
13. Milo
14. Syuhada Salleh
15. Izzah Hashim
16. Unapopskit
17. Nisha
18. Nabila Medan
19. Anak Pakcik Azhar
20. Pok Cik
21. Iqbal
22. Miz Dayah
23. Shah Miea
24. Miz Nabiela
25. Cik Miela
26. Banu Syah
27. Ismi Nur Fi' Qalbi





Wow.
Interesting.
Nampaknya penjelajahan blog yang ohsem ni semua kena start sekarang ! Tak sabar nak baca post-post korang tu. Mesti best ! Dan kalau best dan mantoppp giler, memang aku sumbat korang kat bloglist aku. Maka, bersedialah untuk diterjah. Yarghhh ^____^










Okay, untuk pembakar semangat korang untuk jadi top referrals, here is the current top rank :













Wah wah wah.
Nampaknya Nabila Medan mendahului senarai ! Bagus bagus ^____^
Tapi, rank yang ni tak tetap okay.
Boleh je berubah di saat-saat akhir nanti. Sape tahu kan? Hehe. Teruskan usaha anda. Anda mampu mengubahnya. Ececehhhhh







Okay.
Kalau masih ada yang berminat nak join, klik je banner di bawah ni okay? =)
Penyertaan hanya diambil kira jika korang komen kat post entry segmen ni. Link kat post entry sini dan yang lain-lain tak diterima. Hm, tak paham? Klik ja kat banner bawah ni dan baca lah terma dan syarat kat situ. You all are welcome to join ! Woot woot ~







Klik banner ni cepat cepat untuk join BEFORE 22 Julai 2013 ! 









From author :

Hopefully, the first 3 days for this year Ramadhan, aku tak terrrmakan something such as candies gara-gara terlupa bahawa aku tengah berpuasa Ramadhan seperti tahun-tahun yang lepas. =____=. 





1 00 orang doakan Cik Ummi kahwin cepat !:

aizamia3 said...

wah.. ramai jugak yang join..
nampaknya dak Ummi kena mintak tolong dak Faris belikan setem ni.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog Is Created Since April 2012 By Cik Ummi (The Former Owner Of www.scc.com ) | Copyrights Reserved