Dah setahun rupanya =)






Bismillah , Assalamualaikum , Hai semua ! =)











Sedar tak sedar, rupanya blog aku ni dah cukup setahun dah pada hari ni (30 April 2013). Diam tak diam aku menelan hakikat bahawa blog lama iaitu Blog Cik SCC (www.cikscc.com) dah takde, berjaya jugak aku menempuhi pahit dan manis bersama SCU pulak. Alhamdulillah.











Terima kasih untuk semua yang sudi baca dan stalk blog aku yang tak seberapa ni.












Paling penting, terima kasih yang tak terhingga kat kak Aizamia dan Faris Adli sebab dorang ni tak putus-putus bagi aku support. Maknenye, perkenalan aku dengan akak Ai dan Faris pun dah melebihi setahun lah rupanya walaupun kitorang belum berkesempatan jumpa face-to-face lagi. Sekejap jek masa berlalu. Kan kak? =) 













From author :

Berblogging ni sangat best kalau dapat sustain persahabatan dengan blogger lain. Siyesly. So, di samping meluangkan masa dengan menulis, dapat jugak kita cari kenalan baru. Kan? Happy blogging and reading all ! ^__^






2 00 orang doakan Cik Ummi kahwin cepat !:

||aLeaSaRa|| said...

wah tahniah tahniah happy birthday blog he3....

yup betul tu kak lea pun suka sgt blogging sbb msh rpt lagi dgn blogger seawal blogging dulu2...

happy blogging ye ^^

Cik Ummi said...

@||aLeaSaRa||

hehehe.. tenkiuu kak :)
tu la, dgn blogging,mcm2 boleh jadi..

hepi blogging too kak lea ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog Is Created Since April 2012 By Cik Ummi (The Former Owner Of www.scc.com ) | Copyrights Reserved