Lelaki Bengkok





Bismillah , Assalamualaikum , Hye korang ! =)






Kelmarin punya kelmarin , aku teman member nak pi amek baju yang dihantar ke dobi bergerak kat hostel neyh. 





Sambil menunggu, kitorang pun duduk kat meja yang ade kat situ sambil menikmati panaroma jejaka malaya berjambu-jimba kat swimming pool. Haha. Siyes tak menarik langsung tapi still mencari sesuatu yang ada tarikannya sendiri. =P







Aktiviti mencuci mata =P







Tetiba mata terpukau untuk tengok dua orang manusia gagah dalam kolam sedang buat projek.






Hoi. Bukan projek yang XXXX tu okkay. Ni projek kecil-kecilan jek. Er, projek terbengkalai maybe?







Err, sebenarnye takde projek pun, sekadar aksi ringan-ringan dalam kolam tu je =.=





Aksi yang aku maksudkan tu.. 





Meremang lah jugak bulu roma bila dengar sang 'gadis' menjerit ala-ala Justin Bibir before menstrual puberty tuh kala pasangannya acah-acah nak jatuhkan 'gadis' dalam air. 
Aaaaaaa ~ *sila menjerit manja-manja okkay*








Bila tekak rasa macam tak sanggup jek nak teruskan telan air liur, otak pun bagi signal kat mata supaya tengok benda yang better dan menarik.







Oh, tetibe ternampak la sorang mamat lain ni pulak.
Cun giler ! (bagi aku lah). Ala-ala Chinese look , badan taff , gebu-gebu pau panas gitu. Kire macam mamat tu memang taste aku lah. 







Tapi, sekali tengok betul-betul, rupanya si mamat cun tu adalah geng lelaki bengkok tu jugak ~,~". Hampeh. Terus mati selera aku nak skodeng jejaka malaya yang lain.








Sejak dari tu, aku terus tobat nak skodeng lelaki jambu tengah berjimba dalam swimming pool sebab nanti frust pulak. 










#Situasi adalah benar. Tapi, aku bukannya sengaja nak skodeng lelama pun. Tu pun berani tengok bila member lain yang mention pasal situasi tu. Kalau tak, takde maknenye nak pandang. Ada ape? Semuanya sama jek. Tak menarik pun.Maaf lah tapi kalau aku pandang, itu pandang bodoh-bodoh je sebab belum dikurniakan power scanning. lol.






#Apa yang ditulis bukannya pasal lelaki yang mempunyai jasad yang bengkok, tetapi sikap dan naluri yang tak lurus jek. Pondan lah senang citer =.=





#Aku mintak maaf kalau ada yang terasa atau kecik hati dengan aku punya ayat2 neyh. Bukan aku racist terhadap korang yang macam tu, tapi aku tengah nak stimulate otak korang jugak, kalau makin lama makin ramai orang yang tak tulen ni, macam mana kite nak lahirkan generasi yang berkualiti pada masa akan datang ek? Oh, macam mana aku nak kahwin kalau sumenya bukan lelaki 'sejati'? Huhu.








From author :

Lain kali kalau nak mandi swimming pool, sila dan tolonglah jangan buat aksi pelik-pelik eh. Berbulu bijik mate aku ni tengok. Astaghfirullah... Kan dah kurang pahala aku sebab tak jaga pandangan. Hihi. =P






4 00 orang doakan Cik Ummi kahwin cepat !:

Unknown said...

lukisan masa kau sek tadika ek?

Unknown said...

Hahahahahah... Aku tak kisah sangat dengan jenis orang macam ini. Ada kawan-kawan aku dari jenis macam ini. Antara kita tahu atau tidak cara nak menarik mereka kembali.

Cik Ummi said...

@Romeo Laut

kalau aku, aku mmg tak pandai nak tarik balik..
kalau bab kasar2 tu, pandai lah jugak.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog Is Created Since April 2012 By Cik Ummi (The Former Owner Of www.scc.com ) | Copyrights Reserved